2014. január 31., péntek

Életjel


Sziasztok :)

Pontosan nyolc napja nem adtam semmiféle jelet nektek a bloggal, és a történetekkel kapcsolatban. Mindez az iskolának és az agyalásomnak a rovására lehet húzni. Gépnél se ültem mostanában, szóval tök furcsa most belépni a fiókomba, és elkezdeni internetezni. De míg nem voltam drága komputerem közelében, addig is próbáltam magamban rendezni a dolgokat :)


Sokan írtatok nekem az előző bejegyzéshez, és nem egy ember jelezte felém, hogy ez az én történetem, éppen ezért úgy kell cselekednem, ahogyan azt a szívem diktálja. És pont ezért fogom a Napsugarat és az Egy új fejezetet a kukába dobni. Már tényleg nincsen semmi kedvem folytatni őket, de a Barátból ellenség ... folytatását szívesen megírnám. És ahogy elnéztem a pipák számát, sokan támogatjátok is ezt az ötletemet. :)
Sajnálom, hogy sokan olvastátok volna a két történetet, de ezt a továbbiakban már biztosítani nem tudom. Az egyikből 23 rész, a másikból 5 van megírva, de egyáltalán nem tudtam magam rászánni arra, hogy folytassam őket. A Barátból ellenség folytatása teljesen lekötötte a fantáziámat :)

Szóval összegezve: A Barátból ellenséget ... folytatni fogom, bár még én se tudom, hogy mi lesz a végkifejlet. Amolyan második évad lesz, amiből kiderül, hogy Em és Kimi most véghez tudják-e azt vinni, amit a finn lány Heikki-vel nem tudott. És ha igen, akkor azok után mi lesz? Kimi és a Ferrari újra együtt? Em ehhez mit fog majd szólni? Túl tudnak majd lépni a sérüléseken? Helyre tudnak majd mindent hozni az életükben? Remélem, hogy ehhez hasonló kérdéseket fogok bennetek felvetni a történettel kapcsolatban :) És mivel újra kezdem, az epilógust is ki fogom törölni. És mivel a címemet már abban ellőttem, most lehet azon agyalni, hogy azután az "ellenség" megnevezés után Kimi mi is lesz a történet legvégén Emeliija számára. Marad az, amit egyszer már leírtam (egy szép, DE lezárult szakasz főszereplője), vagy éppen egy sokkal dominánsabb ember lesz majd a finn mérnök életében? :)

Az első részt jövőhét után fogjátok megkapni. Addigra valami fejlécet is tudok alkotni, és pár részt előre meg tudok majd írni :) 

Köszönöm szépen, hogy megosztottátok velem a véleményeteket minden eddig általam leírttal kapcsolatban :)
További szép napot Nektek, 
Em

Ui. Remélem nem gond, ha marad a blognév (mármint a Barátból ellenség ...). Címválasztásban és szereplő kiválasztásban egyáltalán nem tudok dönteni, szóval maradnék ennél a címnél, persze, ha ez nem gond számotokra :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése