2013. július 7., vasárnap

Díj :)

Szervusztok :D
Ma még csak a kapott díjaimmal jelentkezek, de holnap hozom is a friss részt nektek. Van még pár dolog, amit át akarok írni, és azokkal holnapra készen is leszek. 
Kicsit nagyon pörgök Kimi 2. helye után, na meg Sebastian miatt is ,,happy" vagyok, mert bírom a kis német fejét, bár Kimppa-t szívesebben néztem volna a dobogó legfelső fokán ... Na mindegy. Majd Magyarországon! :D Szóval mivel pörgök, és boldog vagyok, így még több kedvem van az íráshoz :D 
A díjakat köszönöm Skylimit-nek és Nello-nak :) Köszönöm Csajok :)


1., Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
2., Tedd ki a képet, majd válaszolj a kérdésekre!
3., Tegyél fel 5 kérdést!
4., Küld tovább 5 embernek!

1., Még egyszer köszönöm a díjat Skylimit és Nello :)
2.,
Skylimit kérdései: 
 - Tervezed-e már a következő történeted? - Igen :D A szereplők, és a történet eleje nagyjából megvan :)
 - Milyen momentumot/részt volt a legnehezebb eddig megírni számodra? - A prológus. Nem igazán szoktam  ilyeneket írni mikor egy történetnek nekikezdek.
 - Zenével vagy anélkül meg jobban az írás? - Zenével. Kicsit jobban ki tudok akkor kapcsolni. 
 - Melyik volt életed legjobb pillanata? - Sok ilyen volt, és nehéz közülük választani, de azt hiszem Kimi VB címének elnyerésének napja, a TOP3-ban mindig is benne lesz :)
 - Mivel szeretnél foglalkozni pár év múlva? - Sportújságíró szeretnék lenni. Főleg az autósportok területén szeretnék majd tevékenykedni, mert a fociban számomra sok a ,,szarkavarás" :D De sokszor építészmérnök akarok lenni, vagy mérnök pl egy GP2-es csapatnál.

Nello kérdései: 
 - Mi volt életed legszebb élménye? - AZ első élesben megnézett motocross versenyemet sose fogom elfelejteni. Imádtam.
 - Miért pont a F1? Miért ez a sport vonz téged? - A kocsik, a gyorsaság, és a versengés az, ami leginkább megragadott. 
 - Milyen sportokat kedvelsz még? - Szinte minden autósportot imádok. A motorsportokkal is így vagyok (MotoGP, Motocross ... stb). Ezen kívül nagyon szeretem még a hokit, a focit, a vizilabdát, a boxot és a freestyle snowboardos versenyeket. :)
 - Mit jelent számodra az írás? - Egy második életet. Úgy értem ezt, hogy írás közben egy teljesen másik életbe csöppenek bele a főhősnő(i)m által. 
 - Izgulós típus vagy? - Igen, egy bizonyos pontig. Vagyis mikor egy adott dolog elkezdődik, akkor abba is marad az izgulásom, és csak a feladatomra koncentrálok. Pl. érettségi előtt, mielőtt behívtak volna, majdnem összeestem, de miután leültem a kis tételemet kidolgozni az asztalhoz, már nem volt semmi bajom se. Bár ez az izgulás F1-es futamok, vagy meccsek alatt nem akar megszűnni :D

3., Kérdéseim:
1., Mely az az emberi tulajdonság, amit nehezen tudsz tolerálni?
2., Van olyan F1-es pilóta, akit nagyon nem bírsz? Ha igen, ki az?
3., Melyik kocsimárka a kedvenced?
4., Melyik az a hely a Földön, ahova mindenképpen el szeretnél jutni?
5., Egy kis aktualitás :D - Mit a véleményed a Pirelli gumijai körül lévő dolgokról? :D 

4., Akiknek küldöm:
Dyboo
A két ember, akinek küldtem volna ezt, azoktól kaptam ezt a díjat, szóval az 5. személyt nézzétek el nekem :D 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése