2013. június 13., csütörtök

Bocsánatkérés és díj...

Sziasztok :)
~ Bocsánatkérés:
Nagyon restellem, hogy régen hoztam már új részt, de hétfőn fogom letudni az érettségim 2. felét, és ,,jó" szokásomhoz híven 40 tételt tegnap előtt kezdtem el tanulni... (remélem, hogy a szóbeli előtti órákban átélt félelem, és idegesség végre örökre belém ég majd, és leszokok arról, hogy mindent az utolsó pillanatban kezdjek el tanulni). A következő részre nem volt sok időm, de sietek vele, és hétfőn délután, mikor már tehermentes leszek, befejezem az egészet, és fel is rakom majd :D
Még egyszer bocsánat azért :)

~Díj:

Blogom újabb díjat kapott Dyboo-tól, amiért nagyon hálás vagyok neki. Köszönöm szépen Dyboo :)
Szabályok.:
1. Írj magadról 11 dolgot.
2. A jelölő minden kérdésére őszintén kell válaszolni.
3. Tegyél fel 11 kérdést a saját jelöltjeidnek.
4. Küld tovább 11 embernek![ Az alap, hogy nem lehet visszaküldeni!!!]


1., 11 dolog rólam:
1., Kívülről csajos csaj vagyok festett körmökkel, szoknyával és egyéb ilyen dolgokkal, de belül inkább fiús  vagyok. Nem szeretem a szerelmi életemet a barátnőimmel kitárgyalni, és nem szoktam velük áradozni a Pletykafészek machóiról, vagy a PPL új részéről dumálni. Imádok bunyózni, verekedni a tesómmal, és a hülye haverjaival. Zűrös is vagyok, a szülők rémálma ... nagyon tisztelem az enyéimet, hogy el tudnak engem viselni.
2., Iszonyatosan sokat beszélek. Anyum szerint ha elrabolnának, 5 perc után kidobnának az út szélére, mert mikor rám jön a ,,szófosás", akkor kibírhatatlan vagyok - szerintem a kérdések megválaszolása alatt is látszik, hogy nem egy-két szóval válaszolok valamire :D
3., Imádom a sportokat, főleg a motor- és autósportokat, valamint a futballt és a hokit. Red Bull x-fighters; MotoGP-2-3; motocross; WRC; F1; GP3; GP2; Le Mans 24 + meccsek - ezek közül bármi, bármilyen mennyiségben jöhet. 
4., A foci területén 3 csapat meccseit nézem meg mindig: Real Madrid, Bayern München, Chelsea. A tesóm egyszer elég jól megfogalmazta, hogy, hogyan is viszonyulok ezekhez a csapatokhoz: A Real Madridért akár ölnék is, míg a Bayern és a Chelsea nevét csak szavakkal, vagy egy apró pofonnal védeném meg.
,,Fehér szív, fehér lélek, Madridista leszek amíg csak élek" <3
5., Imádom a Forma-1-es kocsikkal kapcsolatos dolgokat. Saját kis kézi könyvet írok magamnak róluk és a működésükről. Az F1-hez kapcsolható fizika egyszerűen csodálatos. Sokszor szoktam itthon olyan dolgokról tanulni, mint például az Áramlástan, amit egy egyetemi tanár PDF-jéről tanulok, mert ezzel is több minden értek meg abból, ami a forma autókhoz kapcsolódik. Azt hiszem ki is jelenthetem, hogy tudásban sok fant überelek.
6., Sokszor egy hatalmas egoista paraszt tudok lenni, de inkább akkor, mikor belém kötnek. Ez amolyan védekezés nálam. (na jó ... néha csak úgy is kijön belőlem, de ezen próbálok változtatni :D)
7., Sok olyan sportoló van, akiben egy apró dolgot imádok. PL: Lewis Hamilton vihogását nehezen lehet überelni, Robert Lewandowski lélegzetvételét imádom, mikor kicsit zavarban van (http://www.youtube.com/watch?v=sMUv-dDXzfs - 1 perc 01 után egy ilyennek lehettek a tanúi .. :D Imádom:). 
8., Forma autós autósportok terén Felipe Nars-nek, Aaro Vainio-nak szurkolok még. Fiatalok, de nagyon tehetségesek. Remélem, hogy hamar az F1-ben láthatjuk majd őket.
9., A MotoGP az egyetlen olyan széria, amiben nincs kedvencem, mindenkinek drukkolok.
10., A Scuderia Ferrari fanjainak 90%-ától a falra tudnék mászni, ahogyan az ott dolgozóktól is. Mikor Kimi ott versenyzett akkor is csak Massa-t, Todt-ot Fisico-t (Giancarlo Fisichella) és Smedley-t bírtam, de a többieket mind utáltam. 
11., Spanyolországban szeretnék élni az egyetem elvégzése után, de ez sokszor változik bennem. Van hogy Angliában, van hogy Németországban szeretnék lakni.

2., Dyboo kérdései:
1., Hány éves vagy? - 17. Még kis taknyos vagyok :D
2., Mióta nézel Forma-1-et? - 2003.
3., Ki a kedvenc énekesed? - Raquel del Rosario, az El sueno de Morfeo énekese, és Fernando Alonso ex-felesége.
4., Kedvenc filmed/sorozatod? - Kedvenc filmem nem egy van, hanem 6 - a Halálosabb Iramban filmek :D A k. sorozatom pedig ,,A bárka" lenne :)
5., Van testvéred? - Igen, van egy bátyám, de néha olyan, mintha a majmom lenne ... :D
6., Voltál már Forma-1-en? - Sajnos még nem.
7., Találkoztál már valamilyen hírességgel? Ha igen, kivel? - Sp, Flour Tomi, Győzike ... szóval csupa olyannal, akik nem igazán érdekelnek engem... Bezzeg Gyurta Dani nem sétálgat errefelé ... :D
8., Mióta írsz történeteket? - 2010 tele óta. 
9., Hová utaznál el legszívesebben? - Jelenleg Finnországba, vagy Oroszországba mennék, ezeknek az országoknak is az északi részébe, ahol meg lehet fagyni. Hiányzik nekem a hideg. 
10., Ha lenne egy kívánságod, ami teljesül, mit kívánnál? - Azt hogy legyen még egy millió kívánságom.
11., Mi a valódi neved? - Emese ... Rühellem. A spanyol órán kapott nevemet, az Emilia-t sokkal jobban bírom. Mihelyt kiköltöztem spanyol honba, azt a nevet fogom használni :D

Leila kérdései: 
1., Kedvenc napod? - Péntek. Suli vége, hétvége kezdete és ilyenkor szoktak lenni a legjobb bulik :D
2., Mikor írtál először? - 2010 decemberében.
3., Mi szokott megihletni? - Egy-egy esemény, ami Kimi életében történik, vagy az enyémben.
4., A régi időkből ki a kedvenc pilótád? - James Hunt. Hatalmas arc lehetett :D
5., Kedvenc zeneszám? - Jelenleg a ,,Wake me up" Avicii-től és a ,,Can't hold us" Macklemore-tól.
6., Van példaképed, ki az? - A szüleim. Sok rosszat megéltek már, de mindig fel tudtak állni mindenből. :)
7., Mi a legnagyobb álmod? - Hogy nagy családom legyen, legalább 4-5 gyerekkel :D
8., Sportolsz? Mit? - Tavaly novemberben hagytam abba a focit. Kapus voltam 5 éven át és a vállamat a folyamatos vetődésekkel és sérülésekkel tönkre tettem. Valamint nyáron szoktam vízilabdázni, és télen ha van időm, és energiám, akkor a sulink női hokicsapatában szoktam játszani. Ezekben a sportokban is kapus szoktam lenni :D Futni pedig minden nap szoktam. :)
9., Kedvenc üdítőd, italod? - Üdítőm az nincs, mert utálom őket. A kólától könnyezek, de a gyümölcsleveket megiszom, ha a kedvencemet kapom. Az abszolút kedvencem a vodka :D
10., TV vagy számítógép? - Számítógép, mert azon tudok TV-t is nézni :D
11., Melyik városba szeretnél eljutni, miért? - Madrid. Egyszerűen imádom <3

Dyboo kérdései:
1., Milyen színű a hajad? - Barna
2., És a szemed? - Ugyan olyan, mint Kimié (talán az enyém egy picivel zöldesebb) :D
3., Hova utaznál el legszívesebben? - Most Finnország északi részébe. HIDEG KELL NEKEM, DE SÜRGŐSEN + HÓ :D
4., A magyaron kívül milyen nyelvet tudsz? - Angol, spanyol és egy kicsi orosz. És kilenc nyelven perfektül káromkodok (Anyum örül is neki ...) :D
5., Kedvenc film/sorozat? - A Halálosabb Iramban filmek a kedvenceim, míg A bárka a kedvenc sorozatom.
6., Mióta szurkolsz a kedvenc F1-es pilótádnak? - 2003-ban figyeltem fel Kimire, de inkább 2004 óta a favoritom.
7., Miért pont neki? - 8 évesen kezdtem el neki drukkolni, és eleinte persze, hogy azért, mert ő volt a leghelyesebb, de manapság már azért, mert az aki. Nem játssza meg magát, laza, a maga módján vicces és remek pilóta. :)
8., És találkoztál már vele? - Sajnos nem :( De ami késik, az nem múlik :D
9., Hány éves vagy? - 21 napja 17 :D
10., Van jelenleg olyan személy akit gyűlölsz? - Nem is egy ...
11., Három szó ami jellemez téged? - Ehhez segítséget kértem egyik nagyon jó barátnőmtől aki szerint ezek azok: hiperaktív, egoista, köcsög :D Ez az a baj, hogy ez mindig igaz rám :| :D ... De szerintem ez a három lenne az:  ragaszkodó, hiperaktív és tájékozott (széles látókörű, vagyis úgy értem, hogy pl. egy adott dologról kicsit többet tudok, mint mások. /a tesóm ezért sokszor fejbe is csapna, mikor pl. F1 terén okoskodok neki/)  :D

3., A kérdéseim: 
1., Mi a legrosszabb tulajdonságod? 
2., Fehér vagy fekete? Miért?
3., Ha egy napra cserélhetnél valakivel, akkor kinek a bőrébe bújnál bele?
4., Van olyan híres ember, akire felnézel? Ha igen, ki az?
5., Milyen nyelveken beszélsz? 
6., A történetedben szereplő főhősnő mennyire hasonlít rád?
7., Nyár vagy tél?
8., Milyen fajta zenéket szeretsz? (pl. R&B, Rock, Rapp...stb.)
9., Milyen szuper képességet szeretnél a birtokodban tudni? 
10., Mi lenne számodra az álom állás?
11., babonás vagy?

4., Akiknek tovább küldöm:
1., Kori
2., Csajszika
Megjegy.: Szerettem volna több embernek elküldeni ezt, de ők már legalább 2-szer megkapták már ezt a díjat. És nem is ismerek 11 blogolót még összesen se. Szóval bocsánat, hogy csak 2 embernek küldöm ezt a díjat. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése