2013. április 14., vasárnap

Díj :)

Sziasztok :)
Nem gondoltam volna, hogy ilyet kapni fogok bárkitől is. Ez igazán meglepett, és nagyon jól esik nekem :)

Szabályok:
a) Köszönd meg a díjat annak akitől kaptad (ez alap)!
b) Tedd ki a díj képét az oldaladra, bármilyen formában, majd másold át a kérdéseket a díj adójának oldaláról!
c) Válaszolj az eredeti kérdésekre! (szám szerint öt darab)
d) Küldd tovább maximum öt blogírónak!

a) Dy és Kori: Köszönöm. Thank you very much. Danke schön. Gracias, Grazie. Merci. Kiitos. Szpászíbá. Obrigado. - Ennyi nyelven tudom csak megköszönni nektek. :D

b) Hát a díj képét azt valahol az éterben eltűnt :D

c)
1. Volt valami (valaki) ami nagy szerepet játszott a történeted megalkotásában?
Egy álom. Ezt azt egészet, amit olvastatok, olvashattok majd tőlem, az mind egy álom szüleménye.
2. Melyik szereplővel tudsz azonosulni leginkább?
Senki. A két lány, Em és Lexi tök másak mint én. Én sokkal keményebb, és belsőleg kicsit fiúsabb vagyok mint ők, és sokkal nagyobb a szám. Ha egy fiú olyat csinálna velem, mint Kimi Em-mel, azt nem tudnám tolerálni, és még ott a konyhában behúztam volna egyet neki, akármennyire szeretem. Sokszor vagyok mogorva, és távolságtartó. De azt hiszem Lexi annyiban hasonlít rám, hogy én is benne vagyok sok hülyeségben, amiben majd ő is benne lesz ;D
3. Számodra mit jelent az írás?
Az írásban ki tudom élni a fantáziámat, és egy kis szeletet tudok abból addni másoknak, hogy mi is van a fejemben sokszor. A leírtak nagy része akkor kavarog a fejemben, mikor futok, vagy sétálok hazafelé az iskolából. Vagy mikor bambulok, sokszor ez a történet és az elkövetkezendő események kavarognak a buksimban. Az írással egy egészen másik világba tudom őket repíteni.
4. Mi volt az első történet amit írtál?
Be kell vallanom, hogy nem ez. Már 2010 decembere óta írogatok magamnak sztorikat. Az első amit írtam az egy focistáról szólt, akit Gonzalo Gerardo Higuaínnak hívnak. A sztori címe a ,,La capitalización de la vida" volt, ami ,,A nagybetűs élet" akart lenni spanyolul. Ma már tudom, hogy ordítóan nagy baromságot jelentenek együtt a spanyol szavak, és semmi köze sincs a cím magyar megfelelőjéhez. :D
5. Mit szoktál csinálni ha nincs ihleted?
Zenét hallgatok, és elmegyek futni, vagy zsákolok (box) egy kicsit az alagsorunkban. Engem a sport és a zenék tudnak megihletni. :)

d)Akiknek küldeném:
Sajnos nem ismerek még sok mindenkit itt, szóval visszaküldeném a két lánynak, akiktől kaptam (mivel ez nem volt megtiltva) :D
Valamint küldeném még Egyeském-nek (csajszika1226) valamint Liina-nak :)

UI.: A részt szerintem csak jövőhéten hozom majd, mert a héten vizsgázok, hétvégén pedig esküvőn leszek, és tanulnom is kell majd a következő hétre, amire nagyon sok mindent kell majd bepótolnom ... -.-
Addigis ,,Adiós"ka mindenkinek :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése