2013. augusztus 28., szerda

40. rész + Díj :)

Sziasztok :)
Bocsássatok meg nekem, hogy ilyen sokára hoztam a következő részt, de sok minden jött össze mostanában, és kevés időm volt az írásra, DE! a történet füzetében, amiben a részeket szoktam általában megtervezni, abban már a 48.-nál tartok, és ha már előre tudom, hogy mi fog történni, akkor gyorsabban megy általában egy rész megírása is. És igyekezni is fogok a publikálásukkal. :)
Köszönöm szépen az előző részekhez érkezett kommenteket, illetve pipákat. Megpróbálok a hozzászólásaitokra ezentúl reagálni is egyesével, hiszen ha Ti fáradoztok annyit, hogy visszajelzést írtok nekem, akkor ennyit én is megtehetek. :D
Megjegyzésként azt szeretném a részhez fűzni, hogy ez amolyan erősen átkötő jellegű kis részecske lett, szóval a  következőt holnap után olvashatjátok is majd (max. szombat reggel) :)
Jó olvasást nektek,
Em.

A díj:


Köszönöm szépen első sorban a díjat Maya-nak. :)
Szabályok:

  • Írj magadról 11 dolgot
  • Válaszolj 11 kérdésre
  • Tegyél fel 11 kérdést
  • Küld el 11 embernek
11. dolog rólam:
  1.  Jelenleg nagy gondban vagyok, mert 1 hetem van arra, hogy eldöntsem mi is akarok igazán lenni. Építészmérnök vagy sportújságíró ... 
  2.  Iszonyatosan sokszor használom a ,,Vozse moj'' orosz kifejezést, ami annyit tesz, hogy ,,Istenem".
  3. Nagyon nem akarom, hogy Kimi újra a Ferkánál versenyezzen. Gusztustalan egy csapat, és még szerencsétlenek is. 2006 óta pedig Red Bull fan vagyok (David Coulthardnak köszönhetően) és jó lenne, ha a kedvenc pilótám a kedvenc csapatom színeiben versenyezne. Picit sok lenne neki ott a korlát és a szabály, de VB-re esélyes kocsi lenne alatta, és tuti kijönne az agyhalott szerelőkkel :D
  4. Oda vagyok Finnországért. A finn hokinál, és rally-soknál nincs jobb, és a finn, szőke pasikat se lehet überelni, akik számomra a top pasik közé tartoznak. 
  5. Bármit megadnék most egy izgalmas kis hoki meccsért. 
  6. Egyetemi tanulmányaim után nem szándékozom kicsiny hazánkban maradni. Jelenleg Svájcba és Ausztriába vágyok nagyok.
  7. Egyébként nem nagyon bírom Ausztriát :D De nagyon szép hely, és ott nyugi van.
  8. Havat és -10 fokot akarok már most! (Ezért jelenleg Finnországba vagy Svédországba vágyok. Mázlisták, hogy ők ilyet jó hosszú ideig élvezhetnek.)
  9. Az utóbbi időben ráuntam Gareth Bale és az esetleges Real Madridban való szereplésére.
  10. Robert Kubica nélkül számomra kicsit üres a Forma-1. 
  11. Nokia telefon párti vagyok. (ez nem azért van mert finn márka, hanem mert sokáig bírják, és alapból könnyen lehet kezelni őket). 
11 kérdés Maya-tól:
  1. Miért kezdtél blogot írni? - Iszonyatosan nagy fantáziám van, és már túl sok dolog volt a fejemben, amit csak úgy tudok ,,átélni", hogyha leírom őket.
  2. Hányat írsz? - Jelenleg amit ti is olvashattok egyetlen egyet, de a háttérben még 3 darab fanfictionon dolgozok, hogy azokkal is hamarosan megismerkedhessetek. 
  3. Szereted a kukoricát? - Főve, pattogtatva, konzervben ... mindegyhogy szeretem :D
  4. Van testvéred? - Igen, egy.
  5. Fiú/lány? - Fiú. Ver is rendesen vele az Isten ... (Szeretlek azért Pubi, ha ezt olvasnád <3 /bár erre kevés esély van:D)
  6. Olvasod a blogom? - Hát ... nem. Most találtam csak rá a blogodra, szóval azt hiszem innentől fogom. Izgalmasnak írgérkezik :)
  7. Kedvenc filmed? - Jelenleg a ,,Napola - A Führer elitcsapata" c. film a kedvencem :)
  8. Melyiket szereted jobban valóság vayg fantasy ? - könyv és blog- Azt hiszem inkább a valóság. Nehéz olyan dologba beleélnem magam, ami szinte képtelenség. 
  9. Ez hanyadik díjad? - Pontosan a 7. 
  10. Hiszel az első látásra szerelemben? - Igen. Az első barátomat is egy ilyennek köszönhetem :)
  11. És a fiú-lány barátságban? - Rengetek fiú barátom van, akik tuti nem éreznek többet irántam, és én se irántuk. Szóval igen :)
11 kérdésem:

  1. Anyás vagy apás vagy inkább?
  2. Mitől félsz a legjobban?
  3. Mi a mostani kedvenc zeneszámod?
  4. Mi a legnagyobb álmod?
  5. Miért várod az iskolát?
  6. Miért nem? :D
  7. Társaság kedvelő vagy inkább antiszoc. ember vagy?
  8. Mi az a dolog, amit soha, de soha nem tennél meg életedben?
  9. 5 szó ami teljesen jellemez téged?
  10. Főhősnőd (egy történetedből) mennyire hasonlít rád?
  11. Írni vagy olvasni szeretsz inkább? 
11 blogoló akinek küldeném:
  1. Liina
  2. Kori
  3. Ena
  4. Manó
  5. Zsana
  6. Skylimit
  7. Nessa
  8. Alexa
Tudom, nincs meg a 11 ember, de talán ez megbocsájtható nekem :D

40.rész:


Szomorúan, de azért mégis csak boldogan néztem fel a pódiumra, melynek második fokán Kimi éppen azon volt, hogy a kezébe kapott díjat el ne ejtse. Egy visszafogott mosoly kíséretében a magasba emelte a trófeát, majd a csapata felé mutatott, akik egyből elkezdtek még hangosan kurjongatni. Nevetve figyeltem a sajátjaim közül, ahogy a lotusosok egyre jobban felpörögtek. Volt is okuk az örömre, hiszen mind a két pilótájuk a dobogón végzett a forró, és kicsit fárasztó magyar versenyhétvége végén.
 - Maradsz, vagy mész a mérlegelésről átvenni a kocsit? – kérdezte felém fordulva Christian miután mellém sétált. Rá pillantottam, majd a dobogóra, ahol éppen a pezsgők kerültek reflektorfénybe.
 - Megyek – bólintottam egyet, majd elindultam a boxunk felé. Rendet kellett tennünk a boxban mielőtt a kocsikat visszakaphattuk volna. A fiúkon is látszott, hogy ők sincsenek nagyon oda a 4. valamint a 8. helyért, amiket el tudtunk érni a futamon. Dietrich próbált kicsi lelket önteni belénk a rosszabbnál rosszabb vicceivel, amiken általában nevetni szoktunk, mert annyira faviccek, de most nem nagyon tudtuk ezeket még megmosolyogni se.
 - Mentek valahova este? – kérdezte tőlem Rocky miután beültünk az egyik kisbuszba.
 - Én aludni megyek – mondtam, majd egy nagyobb ásítást elnyomtam magamban. – Álmos vagyok, szóval szerintem az afterparty-t is kihagyom.
 - Ennyire kivagy?
 - Meleg volt egész hétvégén, és folyton csak rohangáltam. Kicsit megviselte ez a szervezetemet, és szükségem van egy kiadós alvásra. És a gyárban is lesz még munkám, mielőtt szabadságra mehetnék, szóval jó lenne feltöltődni, és nem úgy odaállítani, mint valami mosott rongy.
Ahogy  beléptem a szobámba, megcéloztam az ágyamat. Írtam Kiminek gyorsan egy SMS-t, hogy este ne számítson rám, majd letettem a készüléket az éjjeli szekrényre. A párnát még szinte nem is érintette a fejem, de már egyből aludtam.
Másnap reggel 10 óra tájában keltem. Gyorsan lezuhanyoztam, majd elkezdtem összepakolni a cuccaimat, hogy délre mindennel végezzek, és ne én legyek az utolsó, akire várni kell.
 - Meddig kell Milton Keynes-ben lenned? – kérdezte tőlem Kimi, miközben a reptér váróján vágtunk át.
 - 2.-a az utolsó munkanapom. Utána 2 és fél hét szabit kaptam. 20-án reggel kell jelentkeznem Hornernél munkára. Miért? Csak nem nyaralni akarsz menni velem? – kérdeztem tőle vigyorogva, miután szembe fordultam vele a bechecholási kapu előtt.
 - De – mondta nevetve. – Rám bízod magad teljesen?
 - Ezt hogy érted? – érdeklődtem értetlenül majd átnyújtottam az egyik erőltetetten mosolygó hölgynek a repjegyemet.
 - Kész kis tervem van a szünetre, amit veled akarok eltölteni.
 - Ha olyan helyre megyünk, ami nekem nem fog tetszeni, akkor megcsaplak – mondtam fenyegetően neki, majd miután adtam egy puszit az arcára, elindultam a kis folyosó felé, ami a gép belsejébe vezetett. Ahogy megtaláltam a helyemet, írtam egy SMS-et Kiminek. Értetlenkedő fejet vágott a puszim után, és látszott rajta, hogy magyarázatot várna.
,,Gondolom nem akarod, hogy egy stewardess legyen az, aki kitálal a sajtónak, hogy együtt vagyunk. Azért a közös bejelentés stílusosabb, nem Édesem? :D”
Amint megírtam neki az üzenetet, el is raktam a készüléket, mert az egyik légi utaskísérő nagyon csúnyán nézett rám.
Délután 3 óra tájában szálltunk ki a kisbuszokból a gyárunk előtt. Mindenki a saját kis szobája felé vette az irányt, ahol lepihentünk egy kicsit. 5 óra felé Horner összehívta az egész gyárat a nagycsarnokba. Az emeletről szónokolt nekünk, míg mi lent, a földszinten álldogáltunk. Felvázolta nekünk az elkövetkezendő 3 nap rendjét. Kiosztotta a munkákat, majd az új fejlesztésekről is elmondott pár dolgot. Pontban 6 órakor már a tárgyalóteremben ültem Rocky mellett. Christian félévi összegzést tartott, valamint minden egyes részlegről kéretett egy mérnököt, aki a saját, és a többiek javaslatait, változtatni kívánt dolgait tudta megosztani Hornerrel. Jon és Ed se akart semmin se változtatni a mi részlegünkön, így java részt csak ültem Rocky mellett és hallgattam a többiek óhaját, sóhaját.
A keddi napunk úgy telt, mint szinte mindig. Reggel megbeszéléseken vettünk részt, majd a srácok a szerelőműhely ,,öblöljeiben” szétszedték a kocsikat, majd a kicserélni kívánt alkatrészek új darabjaihoz szükséges dolgokat legyártatták a gépműhelyben. Én java részt Adriannak segítettem Jon-nal, valamint Timnek is besegítettem összegyűjteni a belga pálya előző évi adatait.
A szerdánk már azonban kicsit húzósabb volt. FIA ellenőrök lepték el a gyárunkat. Év közbeni vizsgálatot tartottak nálunk, és ahogy azt megtudtuk később a McLarennél és a Lotusnál is jártak. Rocky-val egyfolytában őket figyeltük. Akárhova mentek, mi feltűnés nélkül követtük a 3 pacákot, miközben próbáltuk a saját munkánkat is elvégezni. Miközben ők nézelődtek, mi a walki-talkie-jainkon keresztül értesítettük Christian-t, hogy a három FIA-s merre jár, illetve, hogy miket néznek meg leginkább.
 - Sajnálom, de ide nem mehet be – álltam az egyik biztos elé, aki éppen be akart lépni a fejlesztő osztály, technikai irodájába, ahol java részt a CAD-rajzok szoktak elkészülni a számítógépeinken.
 - Hölgyem, hagyja, hogy a munkámat végezzem – mondta kedvesen mosolyogva, majd megpróbált arrébb tuszkolni, de nem hagytam magam. Eltoltam a közelemből a kezét, majd bezártam magam mögött az osztályba vezető üvegajtót.
 - Erre a részlegbe maguk nem mehetnek be. Még magát Jean Todt-ot se engedném be – mondtam neki kicsit erényesen, majd megfordítottam a vállánál, és eltoltam az ajtótól.
Miután délután 3 óra felé elhagyták a gyárunkat, fellélegezve ültem le a recepciós pult előtt lévő fotelek egyikébe.
 - A mai futkározásod miatt már ma haza mehetsz – sétált le a lépcsőn hozzám Horner. – Ma már úgy se csinálnál semmit, szóval felesleges, hogy maradj még egy napot.
 - Imádlak – mondtam neki nevetve, majd felugrottam a fotelből. A szobám felé siettem, ahol a cuccaim java része már össze is volt pakolva, csak a kozmetikai és az elektronikai dolgaim hiányoztak a bőröndömből. Miután átöltöztem volna, megkértem Katie-t, hogy foglaljon nekem egy jegyet a leghamarabbi, Svájcba induló gépre. Alig vártam már, hogy végre odaérjek Kimihez, és megkezdhessük a közös nyári szünetünket. 

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Na végre vége a munkás napoknak, most jöhet a jól megérdemelt nyaralás :) Remélem jól kipihenik magukat és sokat fognak ágy tornázni :)

    Várom a folytatást!

    G.

    VálaszTörlés