2013. március 3., vasárnap

Kezdet

Sziasztok! :)

A több éve elkezdett irkálgatásom a mai napon egy új szintre lép, ugyanis  - mint az látható - megnyitottam első blogomat. Izgatott vagyok, és azt se tudom, hogy mit kellene most mondanom. Szerintem jobb, ha inkább semmit hülyeséget, inkább áttérek a történetemre. :D
Gondolom a fejlécből, és a szereplők között lévő képekből kiderül számotokra az, hogy kiről is fog szólni a történetem. Kimi Matias Räikkönen hosszú évek óta a szívemben van, és a fantáziámat is igazán megmozgatja a finn úriember. Sok történetbe belekezdtem már, amiket csak saját magammal osztottam meg. Ezidáig. A mai napon én is belekezdek a blog írásba, és remélem, hogy a tetszéseteket el fogja majd nyerni a történetem, amiből nemsokára olvashatjátok is a prológust.
Köszönöm figyelmeteket, Em :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése