Szerdán délben
már a milton keynes-i gyárunkban boldogítottak engem a fiúk. Minden egyes
dologról beszámoltak nekem, amikről lemaradtam a betegségem miatt. Sajnos
Stuart egyik alakításáról megint lemaradtam, de megígérte nekem, hogy
Valenciában ugyanazt a nem sikerült hátra szaltót nekem is megmutatja majd,
csak fizessek neki előtte pár kör vodkát.
Miután
megebédeltünk, Jon-nal Adrian-nek segítettünk egy kicsit. A főtervezőnk új első
légterelőket tervezett a kocsikhoz, és ezek gumikra gyakorolt hatását kellett
megfigyelnünk, valamint kielemeznünk. A szimulátorban állítgattunk az új
szárnyakon, miközben a gumik viszonylagos kopását számolgattuk. Sajnos
túlságosan nagy leszorító erőt gyakorolt a kocsira az új szárny, ami a gumikat
eszeveszettül koptatta a pályán, főleg a lágyabb összetételűeket. 8-9 kört
lehetett velük megtenni, ami nagyon rossz eredmény, mert ez a szárny nem
előrelépést jelentett a csapatnak.
Nathan most is
velünk volt, mert Christian szerint jó, ha egy kicsit velünk együtt dolgozik.
- És ha elől nagyobb a leszorító erő, de hátul
kevesebb? Akkor nem lenne akkora a gumik kopása hátul – mondta Clements, mire
Adrian az asztalra borult, miközben rosszallóan csóvált a fejét.
- Ha hátul nincs elég leszorító erő, akkor a
kocsi segge ki fog törni a kanyarokban. Jó amit mondasz, de általában az
egyenletes eloszlásra törekszünk. Így stabilabb lesz a kocsi – mondtam neki,
majd a tervek felé hajoltam, amit Jon ezerrel pásztázott. – Kuka, igaz? –
kérdeztem Adrian-től, mire bólintott egyet. Mindenki fájdalmasan felnyögött,
majd magára hagytuk Adrian-t, hogy nyugisan össze tudja szedni a gondolatait.
Csütörtökön a
szokásosnál több munkánk adódott, mivel kicsit elcsúsztunk a munkákkal. Az új
alkatrészeket később kezdték el legyártatni, így mi is később tudtunk nekilátni
a versenygépek összeszerelésében. Estefelé még csak a felével voltunk kész az
aznapi munkánknak, mivel az új, végleges, és tökéletes padlólemezeink még nem
érkeztek meg a cégtől, aki legyártotta őket nekünk. Christian nagyon mérges
volt, mert pénteken a bedobozolást, valamint az új, a kerékcseréket gyorsító
kerékagyakat, és egyéb ilyen dolgokat akartunk csak kipróbálni, de sajnos ez
nem jött össze. Halál fáradtan kellett pénteken hajnalban a kocsikat kamionra
raknunk, majd elkezdeni kerékcseréket gyakorolni az új cuccokkal. Sajnos
semmivel nem voltunk gyorsabbak, sőt 3-4 csere után a próbakocsink kerékagyát,
ami szétrepedt, ki kellett cserélnünk, ami legalább fél órás munka, még ha 5-en
dolgoznak is a kocsin. Valamint a Kanadában betiltott új fékcsatorna
megoldásunkra se adott ez megoldást, így a régi kerékagyat tettük fel a
versenygépekre is. Adrian előre szólt, hogy Jon-nal és Ed-del jövőhét után,
ezen fogunk majd dolgozni.
A szombatot és a
vasárnapot megkaptuk megint pihenőnapnak, majd indulhattunk is Valenciába.
Kimivel csak szerdán tudtam találkozni. A hajóján várt engem, és Lexi-t is, akivel tök jól összebarátkozott, mikor nálunk volt, Tampere-ben. Most is jól elbeszélgettek egymással, miközben napoztunk, és kártyáztunk Kimi jacht-jának fedélzetén.
Kimivel csak szerdán tudtam találkozni. A hajóján várt engem, és Lexi-t is, akivel tök jól összebarátkozott, mikor nálunk volt, Tampere-ben. Most is jól elbeszélgettek egymással, miközben napoztunk, és kártyáztunk Kimi jacht-jának fedélzetén.
Éppen az
ebédünket fogyasztottuk el, mikor lehorgonyzott mellettünk egy nagyobb hajó.
Kimi mosolyogva sétált oda a korláthoz, hogy onnan üdvözülje Sonia Irvine-t és
annak öccsét, Eddie-t. Mikor megláttuk az ex-pilótát, Lexivel összenéztünk, és
elvigyorodtunk. Sok történetet hallottunk már róla. Nem az első Forma-1-es
futamja, majd az azt követő pofon jutott egyből eszünkbe, melyet Ayrton Senna
kevert le neki, hanem a nőügyei. Sokáig egy olyan hír terjed róla, hogy a
dublini villájában 24 luxusprostival szórakozott egyszerree. Annak idején sok
féle dolog terjengett róla a paddockban. Az egyik egy mondat volt mi szerint ,,Ha elmész egy Forma-1-es futamra, a
feleséged ne hagy Irvine közelében.”.
Miután Kimi a
két írt áthívta a yachtjára, szembe kerültünk az F1 legnagyobb nőfalójával.
Illedelmesen mind a ketten bemutatkoztunk neki, majd leültünk a hajó nappali
féleségében. Míg Kimi megkínálta a vendégeket üdítővel, addig mi Lexivel
felvettünk magunkra két nyári ruhát, hogy ne bikiniben legyünk.
Pár perce üldögélhettünk
már, mikor észrevettem, hogy az ír ex-pilóta nagyon stíröl. Eleinte oda se
figyeltem rá, de egy idő után kezdett zavaró lenni, így kicsit közelebb
csúsztam Kimi-hez, majd összekulcsoltam az ujjainkat, ezzel jelezve
Mr.Irvine-nak, hogy kihez tartozok. Sajnos ezek után se hagyta abba, így
felálltam, majd a fedélzetre sétáltam. Lexi követett, de nem szólalt meg. Ő is
tudta, hogy kicsit felidegesített Irvine.
Szerencsére
hamar tovább álltak, mert Sonianak dolga volt. Kiminek egy szót se szóltam inkább
Eddie-ről. Én is azon voltam, hogy elfelejtsem az egészet.
Csütörtökön az
egész napunkat a munka töltötte ki, na meg a pályabejárás, amire el kellett
mennem Jon helyett. A gumikat is el kellett szállítanunk a Pirelli-től, és el
kellett osztanunk őket.
Pénteken se volt
nyugtunk. Az első szabadedzés előtt egy szőke csajt fotóztak a boxunk előtt. A
fiúk folyton a csajt bámulták, és nem figyeltek oda a munkájukra. Ez
iszonyatosan idegesített engem, ahogy Ciaron-t is, aki lecseszte a fiúkat,
mikor már harmadjára rontották el a kerékcserét egymás után. A szabadedzésekre
kellő gumik felkészítése közben Ed is lassabban végezte a munkáját, mikor
mellette fotózták a hölgyeményt. Egy abroncsot 5 perc alatt mosott meg, mikor 2
alatt simán meg lehetett volna oldani. Christian látta rajtam, hogy nagyon ki
vagyok, ezért direkt, pont engem küldött a német RTL-esekhez, interjút adni.
Imádom Kai-t, a riporterüket, akit minden F1-hez kapcsolható ember ismer,
legyen az szerelő, mérnök, vagy egy szurkoló, de most nem volt kedvem vele
trécselni, főleg németül. Túlságosan aktív volt, és nagyon pörgött. Áldottam az
eget, mikor fél óra elteltével békén hagytak.
Este, fél
nyolckor indulhattam a szállodába. A többiekkel mentem, a kisbuszban. A srácok
állatkodtak mint mindig. A reggeli csajt elemezték, elég részletesen. 5 perc
után a hajamat téptem volna, így inkább bedugtam a fülembe a telefonom
fülhallgatóját, majd elkezdtem zenéz hallgatni, közben pedig írtam Kimi-nek egy
SMS-t, hogy mi jót csinál.
,,A
szobámban döglök. Mark megfuttatott. Teljesen kivagyok … Nincs kedved átjönni
hozzám mondjuk éjszakára? Hátha te tudnál rajtam segíteni. Kimi”
Hangosan
felnevettem, miután elolvastam az üzenetét. A fiúk egyből hátra is fordultak,
és érdeklődve néztem rám. Intettem egyet, amolyan ,,semmiség” célzattal, majd
visszaírtam Kiminek.
,,Szerintem
csak még jobban kifárasztanálak. Biztosan azt akarod, hogy átmenjek hozzád?”
,,BIZTOSAN.
Szóval ide gyere egyből!!”
,,Igenis
Főnök.”
Miután elküldtem
neki az utolsó üzenetet, tovább folytattam a bámulást. Ahogy a szállodához ért
a kisbuszunk, kipattantam belőle, majd gyors léptekkel elindultam a liftek
felé. Már éppen az emeletünkön tartottam, mikor meghallottam Tim hangját a
hátam mögött.
- Ezt Adrian kérte, hogy adjam oda neked –
nyomott a kezembe egy mappát, amin a csapatunk logója volt. A címkén a
,,Valencia, FP 1.-2.” állt. Ahogy belenéztem, egyből a szembe kerültek velem
Sebastian kocsijának mai leggyorsabb körének telemetriai adatai. – Gondolom át
kell majd nézned őket – mondta, mire bólintottam egyet.
- Köszönöm – mondtam neki, mire egy
biccentéssel válaszolt. A hónom alá raktam a mappát, majd tovább sétáltam, Kimi
szobája felé. Amint oda értem kopogtattam az ajtaján, majd mikor a ,,gyere” szó
elhangzott, beléptem a szobába. Kimi az ágyán kiterülve feküdt egy szál
boxerben. Amint meglátott, felült, majd integetett, hogy menjek oda hozzá.
Letettem a mappát a dohányzóasztalra, majd levettem a cipőmet is. Odabújtam
mellé az ágyban, majd egy fáradt sóhajt is kipasszíroztam magamból.
- Rossz napod volt? – kérdezte miután egy
puszit nyomott a fejem búbkára.
- A fiúk kiborítottak, Christian szívatott, a
német RTL-esek meg zaklattak – forgattam meg a szememet. – Utálom, mikor a
szabadedzések mellett ilyen sok baromsággal kell még foglalkoznom.
- Kicsit javítsak a kedveden? – kérdezte
vigyorogva, majd felém gördült.
- Pontosan mivel is? – érdeklődtem ártatlanul.
- Megmutatom – suttogta a nyakamba, majd
csókokkal elkezdte kényeztetni a bőrömet.
Egy
átszeretkezett éjszaka után, másnap reggel vidáman keltem ki az ágyból. Kimi
még nagyban aludt. Nem akartam felverni, így halkan öltöztem fel, majd írtam
neki egy üzenetet egy papír fecnire, melyen közöltem vele, hogy elindultam a
pályára, mert megbeszélésünk lesz majd.
Minden tök
nyugisan zajlott, egészen fél nyolcig. Addig azt hittem minden príma lesz, de a
számításaimat keresztül húzták.
- Em, Horner
téged keres – mondtam két lihegés között Joe. Éppen a 3. szabadedzésre
készültünk föl a gumimelegítőkkel felszerelt abroncsok helyiségében Jon-nal és
Ed-del, mikor Joe betoppant hozzánk. – És nagyon ideges – tette hozzá. –
Nagyon, de nagyon.
Nem értettem,
hogy miért hívat Christian, és miért ideges. Értetlenül néztem először
Jon-ékra, majd a lihegő Joe-ra. Megrántottam a vállam, letettem a kezemben lévő
mérőműszert, majd elindultam a motorhume-unk felé. Egész úton az járt a
fejemben, hogy mit csinálhattam. Melyik Ferrari szerelőnek szólhattam már be,
vagy éppen kit akasztottam ki? Az elmúlt egy hétben nem is csináltam mást, csak
dolgoztam és otthon voltam Finnországban Kimivel. Semmi rosszat nem tettem,
vagy mondtam bárkinek. Mikor bekopogtam az irodájába, akkor jutott eszembe,
hogy talán lefényképeztek minket otthon, és azért lehet kiakadva. Már kis
védőbeszédemet kezdtem megfogalmazni, mikor beléptem az irodába. Akkor még nem
tudtam azt, hogy percek múlva miben is fogok részesülni.
Nagyon jó lett.
VálaszTörlésKövire mikor számíthatunk??:)
Otthagyta a mappát Kimi szobájában. Az baj, mert megvádolhatják azzal, hogy adatokat szivárogtatott ki. Remélem nem lesz nagy baj. Szépek együtt Kimivel. Pajzánkodhatnának többet is :)
VálaszTörlésSzia
VálaszTörlésMost találtam ide, és nagyon szeretem a történeted.. egyedi, még soha nem olvastam hasonlót... nagyon várom a folytatást!
Jenni